onsdag 19 oktober 2011

Hallå där Martin Bramsell.

Martin Bramsell i Å/K dressen.
Foto: Roger Nielsen

Martin Bramsell är en gammal Å/K profil som numera representerar Förslöv. Vi har ställt lite frågor till honom inför torsdagens match.

1. Dax för Förslöv att möta Å/K. Får vi se dig i Förslövströjan?
- Jag kommer tyvärr inte spela. Jag har problem med min rygg.

2. Hur har det sett ut för er såhär långt i serien?
- Vi är lite tunna tyvärr. Det är många som fortfarande spelar fotboll.

3. Vad vet du om årets Å/K upplaga?
- Å/K ser starka ut i år. Med Conny som tränare och alla spelare som har kommit ser jag Å/K som klara seriefavoriter.

4. Hur tror du Torsdagens match slutar?
- Jag tror Å/K vinner med 8-3.

Vi tackar Martin och hoppas hans rygg blir bra så han kan vara med och spela igen.

1 kommentar: