onsdag 26 oktober 2011

Andre Möller

Andre i sin nya omgivning.
Foto: Ronny Olander

Andre Möller har tidigare spelat i just Munka. Därför ställde vi några frågor till honom inför kvällens match!

1. Dax att möta din förra klubb Munka! Hur känns det? Är där några spelare kvar från din tid?
-Det känns kul kanske den matchen jag sett fram emot mest. Ja där är många kvar som jag känner men också många duktiga som har slutat eller spelar i deras första lag nu.

2. Hur tycker du det har fungerat än så länge? Både för dig själv och för laget!
-För laget har det gott klockrent, för mig lite sådär men hoppas det blir bättre har inte fokuserat fullt ut på innebandyn från nu när fotbollen är slut.

3. Du har fått spela både lite center och höger/vänsterforward. Var trivs du bäst?
-Jag tycker helt klart bäst om högerforward det är där jag trivs bäst, sen är det nog center och sist vänsterforward pga att där vet jag inte riktigt hur jag ska spela och känns väldigt ovant att spela där.

4. Hur tror du matchen kommer att se ut och hur tror du den slutar?
-Jag tror det blir seger och vi styr spelet genom hela matchen och det slutar 11-2.

Tack för svaren Andre och kom ihåg att "släkten är värst".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar