onsdag 7 september 2011

Danne Johnssons tur.


Nu har turen kommit till Daniel "DJ" Johnsson. DJ är en av våra nya unga som anslutit sig till oss inför året. Han spelade förra säsongen i Örkelljunga där han producerade en hel del poäng.
Frågorna kommer från Jonas Nilsson.

1. Hur kommer det sig att du lämnade Örkelljunga för Å/K?
- Valde Å/K för att få en ordentlig chans att utvecklas och för att pröva på något nytt. Sen när jag hörde att både Jon & André hade förlängt så blev jag ännu mer sugen!

2. Hur tycker du ser ser ut inför seriepremiären?
- Det ser ruskigt bra ut inför seriepremiären, vi har bra bredd & mycket konkurrens vilket gör att alla ger 100 på träningarna.
Sätter vi bara anfallsspelet lika bra som defensiven så blir vi svåra att stoppa tror jag.

3.Vad har du för förväntningar på säsongen?
- Mina förväntningar på säsongen är höga. Det känns som att vi ska vara med och slåss i toppen trots många andra duktiga lag. Och med hjälp av en stark defensiv som grund så kommer vi garanterat att klara det!

4. Vilka kvalitéer har du själv som spelare?
- Det är nog framför allt blicken över spelet & tekniken. Med hjälp av dem två hoppas jag kunna stänka dit några i år, haha!

Vi tackar för svaren och önskar honom lycka till.
Daniel skickar nu sina frågor till ytterligare ett nyförvärv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar