torsdag 8 september 2011

Andre Möllers tur.




Idag är det Andre Möllers tur. Andre som senast han spelade tillhörde Munka Ljungby. Han har fått sina frågor av Daniel Johnsson.

1. Vad va det som fick dig att börja spela innebandy igen?
- Jag hade inte spelat på 3 år och var riktigt sugen och sen såg jag det som en utmaning om jag fortfarande kan spela, det får vi ju se ;)

2. Hur tycker du ser ser ut inför seriepremiären?
- Jag tycker det ser bra ut. Många intressanta spelare och många som inte spelat med varandra sedan innan så ska bli kul och se hur det utvecklas :)

3. Vad har du för förväntningar på säsongen?
- Jag förväntar mig att vi ska vara med och slåss i toppen och för min del att det blir en hel del poäng och att bidra med så mycket som möjlig och framförallt att det blir jäkligt skoj.

4. Vilka kvaliteer har du själv som spelare?
- Jag ger alltid 100 %, är kvick med och utan boll och har bra teknik med klubba o boll ;)

Tack Andre och lycka till i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar