torsdag 10 november 2011

"Heta" Hampus

Hampus firas efter ett av sina mål.
Foto: Ronny Olander

Hampus, som haft lite otur i början av serien med skador och en avstängning, var en av dom hetaste spelarna i Skurupsmatchen. Med sina två mål och en assist och dessutom en glöd och vilja som få gick han i spetsen när det drog ihop sig. Vi har ställt några frågor inför Frostamatchen på fredag.

1. Trots förlust i Dm matchen producerade du lite poäng. Känns det som du börjar komma igång nu?
- Nej, jag har långt kvar. Har varit en jobbig säsong hittills, men det löser väl sig med tiden.

2. Du har spelat med Ramlösa i denna serien i två år. Har du varit med och mött Frosta då? Vad vet du om dom?
- Spelade bara där i 1 år o har faktiskt inget minne av att jag mött dem.

3. Du avslutade senaste matchen med att spela tillsammans med Jonas N och Loman. Trivs du brevid dom? Hur tycker du det fungerat?
- Det kändes ok, blev ju bara några få byten. Har ju spelat med båda innan o det är väldigt lätta att spela med, jag vet vart jag har dem o hur det tänker.

4. Hur ska Brennet kunna ta tillbaka straffläggandet från dig?
- Möjligtvis om jag skulle missa eller gå på toa när det blir straff ;)

Vi tackar Hampus och önskar honom lycka till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar