torsdag 1 december 2011

Hallå Mackan

Mackan från Falkenmatchen.
Foto: Ronny Olander

Mackan har fått spela back i år. En position han länge sneglat på. Mot Falken hittade han verkligen rätt och gjorde hela sex poäng! Vi ställde lite frågor inför helgens match mot Gårdariket!

1. Det blev vinst senast mot Falken och för din del många poäng! Hur tyckte du matchen va?
- Ja det blev en hel del poäng men de va en sådan match som nästan allt gick rätt.. Jag tycker vi gör en okej match men nu väntar tuffare motstånd o då måste vi höja oss.

2. Nu har du spelat back ganska många matcher! Har du kommit in i det nu?Är det stor skillnad?
- Ja jag tycker jag kommit in i det bra nu, det känns bara bättre o bättre. Sen e de ju inte så svårt när man har Fidde brevid sig:-).

3. På söndag är det en tuff match som väntar när vi möter Gårdariket borta! Vad vet du om dom? Hur ska vi göra för att få med 3 poäng därifrån?
- Jag vet ej så mycket om dom mer än att dom har gjort väldigt mycket mål så för att kunna åka hem med 3 poäng så måste vi vara väldigt skärpta i vårt försvar. Kan vi vara det så tror jag på seger.

4. Om du får plocka ut din drömsexa av alla spelare du spelat med. Hur skulle den se ut?
- Oj d va ingen lätt fråga.. Jag har spelat med många väldigt duktiga spelare så jag skulle helst vilja ta ett helt lag:-).. Men just idag får första kedjan i mitt lag se ut såhär.. Mv Andreas Gyllenberg. Åk.. Backar.. Fidde"stjärnan" Persson. Åk, Anders Lindberg. fch.. Forwards.. Andreas "flua" Lindström. Falcons.. Martin"mini" Hansson.Åk... Henrik"brännet" Brendheden.Åk.. Nästa gång tar vi andra kedjan..

Vi tackar Mackan och önskar honom lycka till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar